This project describes a tactile interface game aimed at elementary and high school children and aims to help them familiarize themselves with the actions they must perform before and during a natural or man-made disaster such as an earthquake, flood or fire , in the context of a house. The results obtained from the application of the game in a school showed that the game helped the children to increase their knowledge in dealing with disasters while the experience was particularly pleasant for them.
The current project has been developed by Panagiotopoulou Konstantina as part of her dissertation under the supervision of Kazanidis Ioannis.
Το project αυτό περιγράφει ένα παιχνίδι απτικής διεπαφής το οποίο απευθύνεται σε παιδιά Δημοτικού και Γυμνασίου και σκοπό έχει να τα βοηθήσει να εξοικειωθούν με τις ενέργειες που πρέπει να εκτελέσουν πριν και κατά τη διάρκεια μιας φυσικής ή ανθρωπογενούς καταστροφής όπως ο σεισμός, η πλημμύρα ή η φωτιά, στο πλαίσιο ενός σπιτιού. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την εφαρμογή του παιχνιδιού σε σχολείο, έδειξαν ότι το παιχνίδι βοήθησε τα παιδιά να αυξήσουν τις γνώσεις τους στην αντιμετώπιση καταστροφών ενώ η εμπειρία ήταν ιδιαίτερα ευχάριστη για αυτά.
Η παρούσα εργασία έγινε στα πλαίσια της μεταπτυχιακής διατριβής της Παναγιωτοπούλου Κωνσταντίνας υπό την επίβλεψη του Καζανίδη Ιωάννη.
References
Καζανίδης, Ι., Παναγιωτοπούλου, Κ., Παλαιγεωργίου, Γ., & Τσινάκος Α. (2019). Το Σπίτι των Καταστροφών: Μαθαίνοντας για την αντιμετώπιση καταστροφών μέσω φυσικής διεπαφής με τη χρήση του Scratch και του Makey-Makey, 6ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία.