Η συγκεκριμένη υλοποίηση αποτελεί το αποτέλεσμα της συνεργασίας της ομάδας Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, με το Θεσμοθετημένο Εργαστήριο AETMA Lab και του ΙΜΤ Μsc του Τμήματος Πληροφορικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης με σκοπό την ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων των μαθητών για την αναγνώριση και αντιμετώπιση παραβατικών συμπεριφέρων στο Διαδίκτυο.
Το επιτραπέζιο παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας αφορά μαθητές ηλικιών 8 – 12 ετών.
Όλο το υλικό προσφέρεται δωρεάν στα σχολεία και τους μαθητές με τη σημείωση ότι η πρωτογενής πληροφορία (ερωτήσεις, απαντήσεις, θεματικές ενότητες κλπ) προέρχονται από την ομάδα της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και αποτελούν μέρος απο το επίσημο υλικό επιμόρφωσης/πληροφόρησης των Σχολικών Μονάδων από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος που έχει εγκρίνει το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
Οδηγίες Χρήσης και Αντικείμενα Επιτραπέζιου Παιχνιδιού
Οδηγίες Χρήσης Επιτραπέζιου Παιχνιδιού
Συμπληρώστε τη παρακάτω φόρμα αν θέλετε να κάνετε λήψη των απαντήσεων των καρτών πολλαπλής επιλογής:
Εναλλακτικά, όλο το υλικό είναι προσβάσιμο και από τον Δικτυακό τόπο της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.